2007. november 28., szerda

Lépcső / szerkesztés

Túlvagyok életem első lépcsőszerkesztésén, és másoknak is tetszik az eredmény :)

Felülnézet:
A legrázósabb nyilván a forduló, mert pihenő helyett oda is lépcsőket kell tennünk. Húzott lépcsőfokokat terveztem, hogy a belső íven több hely legyen a talapnak. (Ennek ugyebár az a lényege, hogy már a forduló előtti lépcsőfokok elkezdenek fordulni.)

A betonra húztam a vonalakat, így próbálgattam a járást :)
A szerkesztésnél arra figyeltem, hogy lefele jövet, ahova lépek a külső íven, elférjen a talpam és egyenlő legyen minden lépcsőfoknál; aztán a belső ívet is szétosztottam egységesre. A végén beleírkáltam minden fok magasságát és mindkét falra felhúztam függőbe a vonalat, mert meló közben összetapossuk a földön és mégegyszer az életben nem szerkesztem ki, az tuti!

(apropó! tudod mivel lehet a legjobban radírozni betonon? hungarocellel - hehe)

Oldalnézet:
Az alulról felhúzott vonalakhoz vízmértékkel felrajzoltam a falra a lépésmagasságokat és lám, feljutottunk az emeletre - legalábbis rajz szinten.
(bocs, itt van még pár segédvonal)

Nincsenek megjegyzések: