2008. június 23., hétfő

Mi történt azóta

Annyira zavar már ez az utolsó "Szenteste" bejegyzés. Igaz, hogy már beköltöztünk, de a történet még mindig nem ért véget.

Szóval, Karácsonykor megtörtént birtokba vétel, minden szupi lett. Szilveszter is.

Aztán egy kevésbé szép januári reggelen elvittem a srácokat oviba/suliba, hazamentem átöltözni, majd egy hajolásnál éles nyilalás a derekamba és összerogytam, úgymaradtam. Pár nap múlva kiderült az MRI-n, hogy jó nagy gerincsérvem lett, amit meg kell műteni, mert kiszakadt és az egész bal lábam elzsibbadt. Január végén volt a műtét, áprilisig otthon döglöttem táppénzen. Azóta edzek, igyexem megbarátkozni az új életformával. Hagyjuk, ez nem az a blog...

De ha hall valaki valami időutazás-projektről, szóljon, szívesen jelentkezem tesztpilótának!
;)

Nincsenek megjegyzések: