2007. szeptember 17., hétfő

Szocpol

Nem biztos, hogy ezzel kellett volna kezdenem a hétfő reggelt. Most valahogy semmihez sincs kedvem, csak tüntetni, meg rugdosódni, lövöldözni :(
Esetleg zenét bömböltetni...

Az építkezés kezdetén már volt két próbálkozásunk szocpol ügyben, ami kellőképpen le is hangolt. Most kaptunk egy kis bíztatást, így újra megpróbáltam az OTP-nél. Előbb telefonon érdeklődtem; én is elmondtam a tényeket, ők is elmondták a feltételeket - első hallatra nem volt olyan, amit ne tudtunk volna megoldani. Így hát reménytől csillogó szemekkel bementem a fiókba.

3 perc alatt sikerült megint megtalálni azokat a feltételeket, amik alapján MI NEM kaphatjuk meg. És hiába próbáltam a sakkhelyzetből ellépkedni, olyan mattot kaptam, amin már csak egy sportszerűtlen düh-levezetés segített volna -pillanatnyilag.

A vonatkozó kormányrendelet: 21/2001 és annak módosítása 3/2005
http://www.meoszinfo.hu/doc/lakfinrendelet_egybeszerkesztett.pdf
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0100012.KOR

A lényeg:
- Tetőtér beépítéshez csak három, vagy több gyermek esetén adnak támogatást. (Na ezért nem fogunk egy harmadikat vállalni.)
- Két gyereknél emeletráépítést lehetne, ahol az emeleten egy teljesen komplett, új lakást kellene kialakítani. (Ikerház-fél miatt nem emelhetünk szintet.)
- Továbbá, mivel már van lakásunk az alsó szinten (és két gyerekünk), csak akkor támogatnák a bővítést, ha az alsó szinten bővülnénk, pl. toldaléképülettel, stb..

Ezek olyan feltételek, amikkel nem tudunk mit kezdeni.. :'-(
Megspóroltunk az államkasszának 1,2MFt-ot.

Nincsenek megjegyzések: